sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Joulu kuvat ja hiuksiin liittyvää asiaa!

Moi! Miten teidän joulu meni? :) Mun joulu meni ihan hyvin ja kivoja lahjoja tuli. :) Mun kameraan tuli semmonen juttu että en saa niistä kuvia. Tai saan kuvia, mut en pysty lataamaan niitä tänne, koska se akku irtoilee koko ajan, koska siitä on irtos semmone tositositosi pieni osa.. Semmonen outo pieni punanen muovinen. Eli se latauspiuha mikä onkaan täytyy laittaa siihen samaan "lokerikkoon" jossa on se akku ja muistikortti. Ja kun se "lokerikko" on kiinni niin silloin ne pysyy siellä ettei se akku irtoo.. D: En jaksa pitää sitä siinä.. :o Kun tänään koitin ladata niitä kuvia tänne niin ne kuvat vaan yksinkertaisesti häviää täältä koneelta. Oon nii varma et ketään ei kiinnostanu toi mun upee selitys yhtään, mutta selitetty ainakin on. :D Eli yritän lisätä tänään,huomenna, ylihuomenna, joskus ainakin muutaman kuvan.. Vaik Facesta, kun oon lsittanu sinne ihan muutaman kuvan.. :) Oli mulla jotain muutakin asiaa.. :) Eli mun äiti/mutsi (joo, moni ei tienny, sanon joskus äitii mutsiks xd) leikkaa mun hiukset uuteen semmoseen malliin.. Eli miksikä sitä mallia voi sanoo? :o En tiiä. Mutta sanotaan, että se leikkaa ne jotenkin "kerroksittain". Et ne on niinku pään päältä menee ihan sivulle se otsatukka jotenkin "kerroksittain" mut latvoi ei kauheest enää leikata.. Ihan pikkasen vaan ohennetaan ja tasotetaan hiusten latvat. En oo varma, et leikkaaks se ne tänää vai millo.. Toinen ongelmallinen asia KOMMETTEIHIN VASTAUKSII ;) !! Eli minkä värisiks värjään hiukset? :ooo 1. Värjään uudestaan kuparinruskeiks.. 2. Punasiks 3. Blondeiks (Moni varmaa aattelee: Blondeiks? Mitä? Sun hiukset menee pilalle!!.. Joo eli niin ne menee jos lähtee blondaamaan kauheesti, mut jos vaa kerran värjäis blondeiks. 4. Tummanruskeeks 5.Dipit (pinkit) blondeihin (Eli kaikilla hiustyyleillä ei dipit huononna hiuksii..) 6. Blondit ja tummii raitoja 7. Tummanruskeet hiukset ja blondei raitoja ELI AUTTAKAA MUA! :) Mut kiitti kun luit. :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti